2012. november 14., szerda


Itt vagy velem fogod kezem,
Tudom szeretsz érzem itt bent.
Érzem,hogy szeretsz,
Mikor átölel kezed.

Mikor csókol ajkad érzem,
Lángoló s vágytól izzó szerelmed.
Mikor simogat édes kezed,
Akkor érzem hű szeretetedet.

Ha féltékenység gyullad benned,
Akkor érzem,hogy bármit megtennél értem.
Mikor hozzám jössz fáradtan,
S szelíden mosolyogsz arcomba,
Tudom szeretsz még ezekben a napokban.

Nem tudom Te mikor s hogyan érzed,
Hogy én is tiszta szívemből szeretlek téged.
Még akkor is mikor haragszok,
Ha bánkódok vagy dühös vagyok,
Ha sírok vagy nevetek,
Tudnod kell,hogy szeretlek.

Érezned kell ott bent,
Hogy bármit megtennék érted,
Hogy bármivé válok ha kéred,
Mert csakis beléd vagyok szerelmes.

Érezned kell,hogy mindenért szeretlek,
Szeretlek a sok jóért ami ott van benned,
Minden hibádért amit rejt lelked,
Mert , Édesem, nekem Te vagy az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése