2012. május 13., vasárnap

Egy gyermek levele szüleihez


Ne vegyél nekem dolgokat, amelyekre Te hiába vágytál!
Ne érezz bűntudatot, ha nem tudsz megadni nekem mindent, amire fáj a fogam. Néha csak azért kérek, hogy láthassam  , hol a határ.
Add nekem az idődet ! Kérdezd meg , mi történt az iskolában!
Beszélgess velem arról, hogy mit gondolok.
Érdeklődj afelől, hogyan oldom meg a feladataimat!
Taníts engem a jóra és mondd el mi a rossz!
Vitassuk meg a terveinket! Bátoríts választásaimban!
Dicsérj, ha megérdemlem ! Terelj jó útra, ha tévedtem !
Higgy nekem , bízz bennem ! Irányításoddal jó utat fogok választani.
Ha magam mellett tudlak , nem csatlakozom bandákhoz, távol tartom magam az alkoholtól, és a drogoktól.
Magyarázd meg nekem a gyógyszerhasználat szabályait és figyelmeztess a droghasználat veszélyeire !
Szeress és hagyd , hogy szeresselek! Szeress akkor is ha rossz vagyok! Mutasd ki a szeretetedet még abban az esetben is , ha nem tetszik neked a viselkedésem!
Bocsáss meg nekem! Fejezd ki megértésedet tévedéseimkor !
Add értésemre, hogy mindig van esély az újrakezdésre!
Javíts ki, mond el, ha tévedtem, de sose tedd ezt mások elött!
Kérlek , sose hasonlíts másokhoz, különösen ne a testvéreimhez!
Büntess meg, ha rosszat teszek ! Ismerd el , ha jót cselekszem!
Ne parancsolj nekem, kérj tőlem! Ez összetartozásunk érzéseit jelenti számomra.
Ha megkérsz valamire, boldogan megteszem majd.
Bánj velem úgy, mint a legjobb barátoddal!
Figyelj rám , ha szeretnék megbeszélni veled valamit!
Még csak gyerek vagyok , de nekem is vannak gondjaim, aggodalmaim.
Tiszteld a bánatomat, fájdalmamat. Mondd sokszor, hogy szeretsz engem!
Erősíts meg abban a tudatban, hogy különleges vagyok, és mindig szeretni fogsz, bármi történjen is.
Részed vagyok, valami különös dolog, a szerelem teremtett. Megígérem, hogy megtanulok viselkedni, mondani fogom, hogy " Bocsáss meg!",   " Kérlek szépen..."   " Köszönöm."  " Sajnálom a történteket." - szóval mindent, amit elképzeltél, amikor beszélni tanítottál. Mondani fogok majd mást is, pl. hogy " Szeretlek benneteket! "
Mindenek előtt tanítsatok a szeretetre, hitre és az emberek, országunk tiszteletére!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése